برنامه کلاس آیلتس تافل در ترکیه

زمانبندی کلاس ها

کلاس های این موسسه از لحاظ جدول زمانی در سه حالت عادی، نیمه فشرده و فشرده برگزار می گردد و هر کاندیدا با توجه به زمان موجود و البته بودجه خودزبان آموز می تواند برای شرکت در کلاس های آموزشی در یکی از این سه حالت برنامه ریزی کند.

در حالت عادی که بیشتر برای متقاضیان شاغل یا دانش آموز و دانشجو طراحی شده، روز های شنبه و یکشنبه در دو نوبت صبح یا بعد از ظهر و به انتخاب شخص، امکان تشکیل کلاس ها وجود دارد. به بیان دیگر دو جلسه در هفته. در حالت نیمه فشرده تعداد جلسات هفتگی به سه افزایش یافته و کلاس ها در روزهای فرد شامل یک شنبه، سه شنبه و پنج شنبه و یا در روز های زوج شامل دوشنبه، چهارشنبه و جمعه و در دو نوبت صبح یا بعد از ظهرتشکیل می گردد.

حالت فشرده که معمولا توسط داوطلبان شرکت در آزمون های بین المللی آیلتس و تافل یا پی تی ای با فرصت محدود طراحی شده، کلاس ها هر روز هفته از دوشنبه تا جمعه دایر خواهد بود. بدیهی است بسته به این سه نوع و با توجه به سه سطحی که کلاس ها طبقه بندی شده، هزینه هر شخص می تواند متناسب با بودجه متغییر بوده و پروسه یاد گیری زبان در بهترین و کمترین حالت زمانی از هدف به واقعیت تبدیل خواهد شد.

برنامه آیلتس تافل در آیلتس ترکیه