کلاس آنلاین آیلتس تافل pte ترکیه

کلاس های آنلاین

امروزه با پیشرفت فناوری اطلاعات و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در کل جهان و دسترسی بیشتر افراد به اینترنت پر سرعت، نیاز به تغییر شیوه های آموزشی یک ضرورت غیر قابل اجتناب است.

تحولات و پیشرفت‌ های سریع فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در سال‌ های اخیر موجب شد تا بسیاری از جنبه‌های زندگی بشر دستخوش تغییرات بنیادین شده و مفاهیم جدیدی شکل گیرد.

یکی از این مفاهیم یادگیری و آموزش در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات، مبحث «آموزش مجازی» است.

ناگفته پیداست آیلتس ترکیه همگام با پیشرفت و استفاده روز افزون تکنولوژی در امر آموزش، همواره اقدام به بروز رسانی متد آموزشی و روش های تدریس خود می کند. در این راستا، کلاس های خود را به دو صورت حضوری و غیر حضوری تشکیل می دهد.

در حالت حضوری داوطلب می تواند یا با مراجعه به مرکز انستیتو از محیط آموزشگاهی که برای همین منظور طراحی و تدارک دیده شده بهره برده و یا می تواند در خواست تشکیل جلسات در منزل داشته باشد که در روش مذکور نیز کلاس ها با فراهم سازی بستر مناسب توسط اساتید ما و با کمترین هزینه و اتلاف وقت صورت پذیر خواهد بود.

در حالت غیر حضوری، آموزش از راه دور انجام خواهد شد. به این صورت که بعد از مشخص شدن پلن آموزشی متقاضی، راس ساعت ها و روز های مشخص کلاس های آنلاین مربوط به سطح داوطلب تشکیل و مطالب به شکلی جذاب و پر کشش مطرح می گردد تا زبان آموز علاوه بر صرفه جویی در هزینه و زمان رفت و آمد با بالاترین بازده در یادگیری مواجه شود.

طبیعی است بسیاری از جزوات و کتب آموزشی خاص این موسسه به صورت فایل های پی دی اف، پاور پوینت، ویدیویی و یا صوتی و کاملا رایگان در اختیار دانش آموزان زبان این موسسه قرار خواهد گرفت.

مزایای کلاس های آنلاین نسبت به کلاس های حضوری:

♦ استفاده از روش های نوین در امر آموزش به جای روشهای سنتی و خسته کننده

♦ صرفه جویی در زمان و هزینه و عدم اتلاف زمان در مسیرهای طولانی جهت رفت و آمد به کلاس در کلانشهر استانبول

♦ کمبود آموزش زبان های خارجه با جدید ترین متدهای آموزشی که در محل سکونت شما وجود داشته است.

♦ امکان شرکت در کلاس ها از دیگر شهرها وحتی کشورهای دیگر – برداشته شدن مرز فیزیکی کشورها ار نظر آموزشی و علمی

♦ متغییر بودن زمان تشکیل کلاس جهت رفاه حال زبان آموزان عزیز آیلتس ترکیه

کلاس آنلاین آیلتس تافل مکالمه زبان انگلیسی به صورت حرفه ای برای ایرانیان مقیم در کشورهای اروپایی

استاد تضمینی آیلتس تافل ترکیه

 

Click Here !