مشاوره تعیین سطح در آیلتس ترکیه

مشاوره و تعیین سطح

نقطه شروع در انجام هر كارى شايد مهم ترين نكته در انجام آن باشد. على الخصوص در پروسه ى يادگيرى و آموزش.

موسسه آیلتس ترکیه نيز با در نظر گرفتن همين اصل و البته با اتكا به دانش و تجربه كادر مجرب خود، در گام اول اقدام به برگزارى يك تست تعيين سطح دو مرحله اى آنلاين از متقاضيان مى كند.

  در مرحله اول اين تست، يك فايل براى داوطلب ارسال خواهد شد. اين فايل شامل يك صد و بيست سوال تستى است كه در شش سطح طبقه بندى شده و متقاضى بايد ظرف مدت زمان چهل دقيقه به آن پاسخ دهند. بعد از آنكه كانديدا پاسخ نامه خود را ارسال كرد، تيم ما ظرف حداكثر سه روز آن را تصحيح و نتيجه را به تفكيك هر سطح روى نمودار براى داوطلب باز ارسال خواهد كرد.

  همچنين با هماهنگى زمانى بين اساتيد و كانديدا، متقاضى به مرحله دوم تست راهنمايى خواهد شد. در مرحله دوم، آزمون اسپيكينگى متناسب با نتيجه حاصل شده هر شخص در مرحله اول، به عمل خواهد آمد تا ميزان تسلط فرد بر دانش خودش ارزيابى شود.

در پايان اين دو مرحله و با ارزيابى دقيقى كه از مجموع هر دو مرحله تست توسط اساتيد با تجربه ى ما بدست آمده، فرد به يكى از سه سطح Intermediate – Basic و Advanced راه مى يابد. پس از مشخص شدن استاد راهنما براى متقاضى، اين استاد كانديدا را تا مرحله آخر و رسيدن به نقطه نهايى و هدف كه توسط شخص تعيين شده همرايى خواهد كرد.

بدیهى است نحوه برگزارى كلاس ها، منابع و جزوات، كتب و متد ارائه شده براى هر شخص منحصر به فرد بوده و وابسته به نقطه شروع و پايان و محدوده زمانى هر كانديدا خواهد بود. به عنوان مثال داوطلبان شركت در آزمون هاى آيلتس يا تافل پلن زمانى و محتوايى كاملا متفاوتى با دانش آموزان زبان جهت مكالمه در يافت خواهند كرد.

لازم به ذكر است تست مرحله اول كاملا رايگان است اما تست مرحله دوم كه تكميل كننده پروفايل شما است، هزينه بر خواهد بود.

در مورد نحوه برگزارى و تشكيل كلاس ها نيز ذكر نكاتى مفيد خواهد بود. تمامى كلاس ها به صورت خصوصى و در جلسات هفتاد و پنج دقيقه اى شامل دو پارت تشكيل مى شود. كلاس ها به صورت حضورى يا آنلاين و در سه حالت عادى، نيمه فشرده و فشرده برگزار مى گردد. قيمت هر جلسه بسته به سطح و نحوه برگزارى- حضورى يا غير حضورى- متفاوت است.

براى كسب اطلاعات بيشتر يا پاسخ گويى به سوالات خود ميتوانيد به شماره هاى مندرج در سايت مراجعه كنيد.

براى يادگيرى يك زبان جديد هيچ وقت دير نيست. فقط كافيست تا تصميم بگيريد و بيش از اين وقت را از دست ندهيد! با قابليت شركت در كلاس هاى آنلاين كه اين مجموعه بوجود آورده، ديگر هيچ بهانه اى هم براى ياد نگرفتن زبان وجود نخواهد داشت! موفق باشيد.