مهاجرت به کانادا در ترکیه

مهاجرت به کانادا
مهاجرت به کانادا راهی برای رسیدن به زندگی بهتر است. جمعیت پایین کشور کانادا و نیاز به نیروی ماهر و متخصص باعث شده تا این کشور بالاترین نرخ مهاجر پذیری در دنیا را داشته باشد.

دانشگاه های معتبر در سطح جهانی، اقتصاد در حال رشد، سطح بالای رفاه اجتماعی و وجود فرهنگ های مختلف در کانادا، این کشور به یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجران از سراسر دنیا تبدیل کرده است.

اقتصاد قوی و با ثبات کانادا، باعث بوجود آمدن بازار کار عالی و در نتیجه فرصت های شغلی زیاد برای افراد ماهر و متخصص شده است.تحصیل د رکانادا - استانبول

سطح بالای اشتغال و نرخ پایین تورم یعنی به راحتی می توانید در کانادا کار کنید و نگران قیمت ها و هزینه های زندگی نباشید. به همین دلیل، کانادا کشوری فوق العاده برای کار و تجارت است.

برای اطلاع بیشتر در مورد نحوه و پروسه مهاجرت به کانادا در تبریز با کارشناس حقوقی ما در تبریز آیلتس تماس حاصل فرمایید.

زندگی و آموزش در بالاترین سطح جهانی، آرزوی افراد زیادی است، و این دقیقا یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب کانادا برای مهاجرت است.
علاوه بر این، به دلیل وجود مهاجرین از کشورهای مختلف، کانادا به یک کشور چند فرهنگی تبدیل شده و رفتار گرم و دوستانه با مهاجرین، کانادا را به مکانی ایده ال برای مهاجرت تبدیل کرده است.

آزادی بیان، فرصت های شغلی و آموزشی برابر برای همه و پایین بودن نرخ جرم و جنایت، کانادا را به مقصد شماره یک مهاجرین از سراسر دنیا تبدیل کرده است.

آیا زندگی و کار در کشور کانادا همه حسن است و کمال؟
اگر امنیت و ثبات اقتصادی، بی طرفی سیاسی، دسترسی به بهداشت مناسب و با کیفیت، کیفیت بالای آموزش، ثروتمند بودن این کشور به دلیل وجود منابع طبیعی، پایین بودن آمار جرم و جنایت برایتان مهم باشد، بله زندگی و کار در این کشور فوق العاده است.مشاوره جهت دریافت اقامت و مهاجرت به کشور کانادا در ترکیه

اما در صورتی که سرمایی هستید، و فاصله زیاد کانادا از ایران برایتان مهم است، شاید بخواهید کشور دیگری را برای مهاجرت انتخاب کنید.

آیلتس برای مهاجرت به کانادا بسیار مهم است. اگر به فکر ادامه تحصیل در یک مقطع دانشگاهی در کانادا باشید، حتماً از این موضوع مطلع هستید که در کنار دریافت پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی این کشور، ملزم به داشتن مدرک زبان برای مهاجرت به کانادا هستید و باید به مواردی همچون نمره آیلتس برای تحصیل در کانادا و هزینه امتحان آیلتس در کانادا توجه ویژه ای داشته باشید.

مدرک زبان برای مهاجرت به کانادا

آزمون آیلتس مخفف International English Language testing System است که یکی از محبوب ترین و معتبرترین مدارک زبان در دنیا برای مهاجرت تحصیلی و یا سایر انواع مهاجرت محسوب می شود.

در حال حاضر بیش از 10 هزار سازمان جهانی آزمون آیلتس را مورد پذیرش قرار می دهند، از این رو زمانی که در این آزمون زبان بین المللی شرکت می کنید و موفق به دریافت مدرک معتبر آن می شوید، می توانید از این موضوع اطمینان کسب کنید که مدرک زبان آیلتس شما توسط موسسات آموزشی، کارفرماها، دولت ها و سازمان های حرفه ای در دنیا مورد پذیرش و تائید قرار می گیرد.

آزمون آیلتس به عنوان یکی از بدعت گذاران و پیشروهای مهارت های چهارگانه زبان، بیش از 30 سال است که این روند را پیش گرفته و تا به امروز استانداردهای آزمون زبان انگلیسی در دنیا را تعیین می کند.

آیلتس برای مهاجرت به کانادا
بنابر اطلاعات ارائه شده در وبسایت رسمی آیلتس، دولت های استرالیا، کانادا، نیوزیلند و بریتانیا از آزمون آیلتس برای درخواست های مهاجرت خود استفاده می کنند، این بدین معنی است که هر گونه مهاجرت به کانادا از جمله مهاجرت تحصیلی به این کشور نیازمند برخورداری از آزمون زبان آیلتس است.مشاوره جهت دریافت اقامت و مهاجرت به کشور کانادا دراستانبول

آزمون آیلتس توسط برخی از کارشناسان برجسته ارزیابی زبان در جهان بسط و گسترش یافته و دامنه کاملی از مهارت های مورد نیاز زبان انگلیسی در زمینه اشتغال و یا تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور را مورد پوشش خود قرار می دهد.

4 مهارت اصلی که در آزمون آیلتس مورد ارزیابی قرار می گیرد شامل موارد زیر می شود:

مهارت شنیداری listening
مهارت خواندن reading
مهارت نوشتن writing
مهارت مکالمه speaking

در عین حال، 2 نوع آزمون زبان آیلتس در دسترس است که شامل آیلتس آکادمیک و آیلتس عمومی و یا همان General می شود. شما باید به تناسب نوع مهاجرت به کانادا در یکی از این آزمون ها شرکت کنید:

آیلتس آکادمیک: این موضوع را مورد ارزیابی و سنجش قرار می دهد که مهارت زبان شما برای مهاجرت تحصیلی و تحصیل در دانشگاه های کانادا مناسب و قابل قبول باشد. این آزمون زبان جنبه های تحصیلی زبان را منعکس کرده و اینکه شما آماده شروع تحصیل در کانادا هستید را مورد بررسی دقیق قرار می دهد.

آیلتس جنرال (عمومی): این آزمون مهارت های زبان انگلیسی را در حالت عملی و روزمره مورد سنجش و بررسی قرار می دهد و وظایف و آزمونهای آن هر دو موقعیت محل کار در کانادا و محیط های اجتماعی را برای فرد به تصویر می کشند.

در حال حاضر آزمون آیلتس به طور مشترک به سازمان های British Council ، IDP: IELTS Australia و Cambridge Assessment English تعلق دارد.

آیلتس ترکیه
نمره آیلتس مورد نیاز برای مهاجرت
همانطور که گفته شد یکی از آزمون های مورد قبول و تایید کانادا آیلتس می باشد و برای هر نوع مهاجرت یا دریافت هر نوع ویزا باید به این آزمون و حداقل نمره لازم آن توجه کرد.

حداقل این نمره برای دوره آیلتس آکادمیک برابر با ۶.۵ و میانگین حداقل نمره برای هر مهارت نیز برابر ۶ می باشد. البته باید باز توجه شود که این حداقل نمره ایلتس برای مهاجرت کانادا، بسته به سازمان و موسسات مورد نظر مهاجران، متفاوت است.turkeyielts.com

اگر بخواهید برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا اقدام کنید باید نمره آیلتس ۵ را کسب کنید که برای اکثر افراد کار دشواری نیست.

سوالات رایج درباره آزمون آیلتس کانادا

مدت اعتبار آزمون آیلتس
با توجه به فرّار بودن یادگیری زبان انگلیسی، آزمون آیلتس به مدت ۲ سال از زمان دریافت مدرک آموزشی دارای اعتبار می باشد. بنابراین پس از گذشت دو سال از دریافت مدرک زبان، متقاضیان جهت دریافت ویزای مهاجرت و اقامت کانادا، مستلزم شرکت مجدد در آزمون آیلتس می باشند.

مزایای داشتن مدرک آیلتس
از آنجایی که مهاجرت و دریافت اقامت دائم در کانادا نیازمند داشتن مهارت و دانش کافی در زبان انگلیسی (یا فرانسوی) می باشد، پس دریافت مدرک آیلتس می تواند نقش موثری را در پروسه مهاجرتی، تحصیل و یا کار در کانادا برای شما ایفا نماید.

آیلتس ترکیه با تیمی متخصص و با تجربه آماده ارائه مشاوره به افرادی است که قصد دریافت اقامت و مهاجرت به کشور کانادا را دارند. کاربران عزیز می توانند با کمک کارشناسان حقوقی ما، اطلاعات لازم از شرایط زندگی و نحوه اخذ پذیرش جهت تحصیل و ویزای کار کانادا را کسب کنند.

مهاجرت، مهاجرت تحصیلی به کانادا، تحصیل در کانادا، مشاوره رایگان، مهاجرت از طریق استارت آپ به کانادا در ترکیه، اقامت کانادا، استارت آپ به کانادا در استانبول، اقامت دایم از طریق استارت آپ، تحصیل در ونکوور، مونترال، تورنتو
ارزیابی رایگان پرونده تحصیلی، معرفی دانشگاه، پذیرش بدون آیلتس، آزمون دولینگو، ویزای تحصیل، ویزای کار، تحصیل در مدارس کانادا، دوره دبیرستان در کانادا

موسسه مهاجرتی کانادا در ترکیه